Doom Eternal: Doom Slayer קלאסי של McFarlane Toys



קשה לי לחשוב על זיכיון של משחקי וידאו שנשאר פנטסטי באופן עקבי כמו Doom. זה אחד מהמשחקים האלה שאני זוכר היטב ששיחקתי בו בפעם הראשונה כשהיא שוחרר, וזה מטורף להסתכל אחורה עד כמה משחק זה עורר בי עצבים. לא ידעתי מה עומד לבוא! הסדרה הולידה כמה סרטי המשך וחבילות מפות מדהימות, לפני שנעלמה לזמן מה.
זה חזר בתור Doom 3, ולמרות שזו לא הייתה כוס התה של כולם, חשבתי שזה משחק די נהדר, אם כי משחק מאוד כיוון חדש לסדרה. העדכונים המודרניים, Doom ו-Doom Eternal, יספקו בסופו של דבר את הפאנץ' האחד-שתיים של פעולה פנימית טהורה שרוב המעריצים חיפשו, ושני אלה נשארים בין עדכוני משחקי הווידאו האהובים עלי בכל הזמנים. הייתי הולך כל כך רחוק כדי לשקול את מהדורת 2016 של Doom כמשחק מושלם כמו ששיחקתי אי פעם.
מטורף לחשוב שעד עכשיו לא היו לי צעצועי Doom, נכון? ובכן, למען ההגינות לא הייתה חבורה שלמה. לעזאזל אפילו Quake II הצליח הרבה יותר בחזית הזו. מקפרלן בסופו של דבר לקח את הרישיון, ולקח לי עד לשחרורו של קוטלת האבדון הקלאסי לגרום לי לנשוך.
האמת, אני לא מעריץ ענק של הדמויות של מקפרלן, אבל חשבתי שהמהדורות של The Witcher הפכו יצא די טוב, ולכן קלטתי כמה מהדמויות האחרות שלהם פה ושם. Doom Slayer מגיע בקופסת חלון עם מדבקת זהב ענקית, מכריזה על כך כחלק מאוסף תוויות הזהב שלהם. למען האמת אין לי מושג מה זה אומר.
אני גם אציין שזה משוחרר תחת הרישיון Doom Eternal, כי המראה הקלאסי של Doom היה זמין כעור שניתן לנעול. בואו נבדוק את מר דום גאי! מתוך החבילה, אני חושב שהבחור הזה נראה די מתוק, אפילו עם אלמנט אחד לא אותנטי בעליל.
מקפרלן בנה אותו כמו טנק, שהוא יצטרך להיות כדי להתמודד עם המתקפה הבלתי נגמרת של שדי הגיהנום. אני בכלל לא מעריץ של תותח הכתף בסגנון Predator, מכיוון שהוא פשוט קצת יותר מדי על האף ונראה ממש לא במקום עם הציוד הקלאסי, אבל השאר בסדר גמור. המראה הנקי והפשוט הזה ממש מגרד לי את הגירוד בהשוואה למראה ההיפר-מפורט של השריון המודרני Doom Slayer.
לעזאזל, אני אוהב איך OG Doom Guy בקושי לובש הרבה שריון. לעזאזל, יש לו שרוולים קצרים, וחלון חשוף קטן במעיים שלו שאומר בעצם, "הלספאון היקר, נא לחתוך כאן! קדימה... נסה את זה!" פלג גופו העליון מצויד בכתפיים ושמע מגן לא שונה מזה של שחקן כדורגל. ואפילו המערך הזה מגושם יותר ממה שראינו אותו לובש באמנות המקורית, אבל הוא עדיין נראה לי נהדר, שלם עם הבלאי המפוסל בשריון.
למכנסיים בסגנון צבאי יש כמה פרטים נחמדים מאוד ב- התפרים והקמטוטים השונים. יש לו כמה מגיני ברכיים כבדים וכמה מגפיים ענקיים. גם החגורה נחמדה, עם כיסים מפוסלים וקצת תחמושת לרוחב החלק הקדמי של המותניים שלו.
אם הפסל לוקח כמה חירויות, אני חושב שהצבעים באמת מסמרים את המראה המקורי בצורה די מבריקה. הירוק הבוהק בפלג הגוף העליון באמת קופץ ועומד בניגוד לירוקים הכהים יותר המשמשים לשאר העייפות. גוון הבשר של העור החשוף נראה נחמד, ואתה מקבל כמה חבטות צבע כסף נוספות עבור המתקנים והצמדים על הציוד שלו.
אני באמת אוהב את הדקו הזה! והקסדה! הו, ילד, אני אוהב את הקסדה הזו! אתה מקבל את הגריל מלמעלה, את הלחיים השמנמנות ואת יחידת הנשימה דמוית החוטם בחזית. זה שילוב נחמד של עיצוב פונקציונלי ואולי גורם הפחדה מכוון. הצבע האפור-כסף נראה חד מבלי להיראות מבריק וחדש, ולפסל יש הרבה בלאי קרב, כולל שריטות וכמה סימני כיס.
המצחייה עשויה בצורה יוצאת דופן, בכך שיש לה מראה מעט מעונן. זה, ולמרות שזה צבע מט אטום לחלוטין, זה כמעט נראה שאם תכנס מספיק קרוב תוכל להציץ דרכו. אם יש מקום אחד שהדמות הזו מועדת זה באביזרים. דום גאי צריך שיהיה לרשותו ארסנל, והדמות כוללת רק אקדח וחיבור להבי זרוע.
וכן, להב הזרוע הוא אותו להב שהגיע עם Doom Slayer הרגיל של מקפרלן, וזה לא ממש שייך ל-Dom Guy הזה. אוי מה לא הייתי נותן עבור מסור חשמלי! ובכל זאת, זה נראה ממש מגניב, וזו יצירה מפוסלת להפליא, אז קשה לכעוס עליה. בנוסף, זה ניתן להסרה לחלוטין אם אתה מעדיף לא להציג את הדמות איתו.
כשהכל ייאמר ונעשה, אני מאמין שאשאיר את זה עליו. וזה מביא אותנו ל-Doom Eternal Super Shotgun עם חיבור וו הבשר. שוב, זה אביזר יפהפה וייצוג נחמד מאוד של הנשק מהמשחק.
ובכל זאת זה מעצבן אותי, כי המעט שמקפרלן היה יכול לעשות זה לפסל לנו סופר שוטה קלאסי עבור הדמות הזו. אני גם אזרוק את זה שם שעם הטווח המצומצם במפרק המרפק, הוא לא באמת יכול להצטלם עם זה כל כך טוב, וגם לא יכולתי להוציא את היד שלו לערסל את האחיזה הקדמית. ולבסוף, אתה כן מקבל מעמד סטנדרטי של מקפרלן, והדברים האלה הם רק המינימום הגרוע ביותר.
זה דיסק שחור עם יתד והלוגו של Doom מוטבע עליו. אלה תמיד נראים קטנים מדי עבור הדמויות, ואני אפילו לא טורחת להוריד אותם מהאריזה. כן, אני קצת מפספס את הפואנטה של ​​הדמות הזו, מכיוון שהיא בהחלט לא אמורה להיות Doom Guy מהמשחק המקורי.
אבל ידעתי שזה נכנס, וניסיתי לזכור את זה תוך כדי מבט בו. הייתי רוצה שחרור לגיטימי של Doom Guy המקורי, וזה פשוט פרס הניחומים שלי, וזה דמות נחמדה. בהחלט הייתי מוכן לאסוף כמה מהשדים מהמשחק אם מקפרלן יתחייב ליצור חבורה מהם, אבל לעת עתה אני חושב שהנתון הזה יהיה חד פעמי עבורי להציב בחדר המשחקים שלי.
שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro