G.I. JOE מסווג: סכין ברזל רוח מאת Hasbro



עבר זמן רב מדי מאז ששקעתי בחזרה לסדרת GI JOE Classified המצטיינת של Hasbro, ועם כמה דמויות חדשות שהצטברו בצבר שלי, זה בהחלט נראה לי כמו זמן טוב לעסוק בזה. קוברה קיבלה ממני הרבה מאור הזרקורים, אז בואו נסתכל על אחד מה-JOEs החדשים לגמרי... זה Spirit Iron-Knife and Freedom! אם התרחקתם מ-GI JOE לזמן מה, השם Spirit Iron-Knife אולי נראה מוזר, אבל זה רק אחד הטריקים הקטנים של Hasbro כדי לעקוף חוקיות של סימנים מסחריים, על ידי הוספת שמו האמיתי על הקופסה יחד עם שם הקוד שלו. הטענה היחידה שלי כאן היא שאני ממש לא אוהב את אמנות הדמויות שהם הלכו איתה.
זה סופר מסוגנן, וזה פשוט לא עומד בכמה מהאמנות המפוארת שראינו בחבילות קודמות. אבל, אני בעיקר זורק את הקופסאות האלה בכל מקרה, אז זה לא עניין גדול. ולמעשה גררתי את הקופסה הזו, כי כל כך התרגשתי לקבל סוף סוף את Spirit בשורה הזו.
הוא היה מהדורה פנטסטית עוד ב-1984, למרות שאני די בטוח שלא קיבלתי אותו עד השנה שלאחר מכן. אבל ברגע שהיה לי אותו, ספיריט היה כמעט בכל צוות של JOEs שהרכבתי, בדרך כלל בתור גשש, ולעיתים קרובות נכנס וקוטף את חיילי הקוברה כשחבריו לקבוצה נלכדו. ממש אהבתי את הבחור הזה! והנה רוח מחוץ לקופסה ומוכנה לפעולה! ובנאדם, האם הסברו עשה עבודה מטורפת על העדכון הזה! ספיריט פוגע בכל הנקודות הנכונות של גזרת הוינטג' שלו, מהמגפיים הגבוהים ומכנסי החאקי ועד לחולצה הכחולה, שרוולים מופשלים וחולצת גופייה אדומה שמציצה מהצווארון.
דמות חדשה זו מציגה גם את סמל הכתף הנכון. כאשר הנדן החום מתנשא אנכית מהצד השמאלי של חזהו. העדכון מוסיף רצועה צולבת ומתקן כתף כדי להחזיק את הנדן. כמו גם חגורת שימוש, וחגורה רגילה עם אבזם כסף בהיר.
על הרצועה הצולבת מפוסלים עליה כמה רימונים, שפוסלו כחלק מהחולצה על דמות הוינטג', וכן זה גיזמו מוזר על הכתף הימנית שלו שיש לכל ה-Classified JOEs. בכנות, הדבר היחיד שחסר לנו כאן הוא שרשרת הנוצות הלבנה שנראתה מפוסלת על הדמות המקורית. אני מופתע שהם לא כאן, אבל אני חושד שמשהו כזה יהיה פשוט להכין לו.
התרמיל הוא עיצוב מחדש מלא מזה הירוק הישן שלו. עכשיו זה שילוב של שחור וחאקי, ובמקום להיות מוערמים עם מחסניות חצים, אנחנו מקבלים ארבעה תאים, יתד עבור הרובה שלו לתלות בצד, ומטפס לחופש, אבל עוד קצת על זה! ומה עם הדיוקן הזה! זה עשוי להיות אחד מפסלי הראש האהובים עליי בקו המסווגים עד כה. ההגדרה בתווי פניו מתממשת להפליא, ומעניקה לו ראייה סטואית, עסקית.
יש לו שיער עבה ושחור, עם אוזן אחת חשופה, ובנדנה אדומה מפוסלת, עם כמה קווצות שיער נשפכות מתוך זה וזורם למטה מאחורי לחיו השמאלית. ישנן צמות מפוסלות, המופיעות על כל כתף, עם קשרים אדומים בקצה. אין ספק שזהו פניה של רוח! בואו נעבור לציוד שלו! זה אולי לא מפתיע שצ'רלי איירון-סכין כן אוהב אותו כמה סכינים! Spirit מגיע עם שני להבי קרב, האחד מאוחסן במעטפת החזה, והשני על נדן שחובר לירך השמאלית שלו.
הראשון הוא סכין מפוארת עם כמה דוגמאות על הלהב. אני לא בטוח אם זה אמור להצביע על להב דמשק או להב צור, אבל זה בהחלט נראה מגניב. הלוואי שהם היו צובעים את הידית בלבן כדי להתאים לזו שפוסלה על הדמות המקורית.
הסכין השניה היא רק זן קרב סטנדרטי, בדומה למה שראינו אחרים נושאים JOEs מסווגים. שתי ידיו הן ידיים אקדח, אבל הוא עדיין יכול להחזיק את הסכינים די טוב, אם לא ממש בטוח כמו שהייתי רוצה. בשלב הבא, ספיריט מגיע עם אקדח אוטומטי כזרוע צד, המאוחסן בנרתיק המחובר כפול לירך הימנית שלו.
זה פסל הגון, יצוק כולו בשחור, ואני אוהב את זה. אין שטויות מדע בדיוני בעיצוב, והוא למעשה נראה כמו נשר מדברי ישר. תוספת נחמדה למדי, מכיוון שהדמות המקורית לא הגיעה עם זרוע צדדית.
אולי אחת הסטיות הגדולות ביותר מדמות הבציר נמצאת ברובה של ספיריט. הדמות המקורית הגיעה עם רובה עם טווח שירה חיצים. אף פעם לא ממש הבנתי על מה מדובר, אז אני בעצם שמח לראות ש-Classified Spirit מגיע עם רובה קרב מסורתי יותר.
היופי הזה הוא בעיקר שחור, אבל עם אחיזה קדמית חומה, מדכא על הלוע, והיקף די רציני למראה. המגזין אפילו ניתן להסרה, ואני תמיד אוהב את זה! כן, חלק מהמעריצים אולי יתאכזבו מכך שלא יקבלו עדכון לנשק הקלאסי שלו, אבל הדבר הזה מעולם לא הפך להיות כל כך איקוני עבורי. ואחרון, אבל בהחלט לא פחות חשוב, רוח מגיע עם בן לוויה המכונף הנאמן שלו, Freedom! אני מאוד אוהב את מה שהאסברו עשה עם הדמות הזו, וכן, זו באמת דמות משלה.
יש ארטיקולציה ברגליים העליונות, מסתובבים בכפות הרגליים, מפרקים בצוואר, והכנפיים נמצאות על מפרקי כדור עם סט של כנפיים פרושות לטיסה, וכנפיים תחובות לצינון. יש יתדות בכפות רגליו של פרידום שמאפשרות לו להתיישב על התרמיל, ולספיריט יש גם משהו כמו כפפת פלקונר על זרועו השמאלית עם חורי יתדות שיושב שם גם כן! וואו! ספיריט התגלה כדמות פנטסטית לחלוטין, והוא ללא ספק נמצא במקום גבוה בין ה-JOEs האהובים עלי בקו עד כה. הסברו עשה עבודה יפה תוך מתן כבוד להרבה מה שהפך את דמות הוינטג' למיוחדת כל כך, ובמקביל גם זרק כמה עדכונים חדשים פה ושם.
העובדה שהם הצליחו לתת לו מבחר מוצק של כלי נשק, ב בנוסף לחופש המנוסח בצורה הגונה, באמת מציגה את תחושת הערך שאני מקבל מהדמויות האלה. במיוחד כשאני רואה את המחיר של Marvel Legends זוחל לשם. אני מניח שזה עושה את כל ההבדל כאשר אתה הבעלים של הרישיון בעצמך! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro